Έρευνα της BPMA

H BPMA πραγματοποίησε μια από τις πιο ολοκληρωμένες και αναλυτικές μελέτες σχετικά με την αποτελεσματικότητα της χρήσης των διαφημιστικών δώρων. Η έρευνα παρουσιάζει την τάση, την συμπεριφορά καθώς και τις προτιμήσεις των ανθρώπων που λαμβάνουν διαφημιστικά δώρα.

Τα κύρια ευρήματα της έρευνας είναι τα εξής:

  • Τα διαφημιστικά δώρα μπορούν σαν επένδυση να αποδώσουν αποτελεσματικότερα συγκρινόμενα με τις περισσότερες εναλλακτικές μορφές διαφήμισης.
  • 66% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως θυμούνται το λογότυπο της εταιρείας των διαφημιστικών δώρων που έχουν λάβει κατά την διάρκεια ενός έτους.
  • 79% δηλώσαν πως σκοπεύουν να ολοκληρώσουν μια συναλλαγή στο μέλλον με την εταιρεία της οποίας το διαφημιστικό δώρο παρέλαβαν.
  • 8 στους 10 (περίπου 84%) υποστηρίζουν πως ένα τυπωμένο διαφημιστικό δώρο ενισχύει την αναγνωριστικότητα της εταιρείας.
  • 87% των ερωτηθέντων δήλωσε πως κρατάει ένα διαφημιστικό δώρο για περισσότερο από ένα χρόνο.
  • Περισσότεροι από τους μισούς (56%) ερωτηθέντες δήλωσαν πως μετά την παραλαβή του διαφημιστικού δώρου έχουν πιο θετική εικόνα για την εταιρεία της οποία το δώρο παρέλαβαν.

BPMA-Research-2012-Frequency-of-Purchase1

Περισσότερες πληροφορίες για την έρευνα και τα ευρήματα της μπορείτε να βρείτε εδώ.


^