Γιατί το διαφημιστικά δώρα είναι τόσο διαδεδομένα;

Η αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών δώρων πηγάζει από την ικανότητα τους να μεταφέρουν ένα ξεκάθαρο και στοχευόμενο μήνυμα marketing στους πιθανούς σας πελάτες.

Πιο αναλυτικά η αποτελεσματικότητα τους βασίζεται σε 4 σημαντικούς παράγοντες:

    • Λεπτομερή στόχευση κοινού. Σε αντίθεση με άλλα μέσα διαφήμισης, όπως το ραδιόφωνο και η τηλεόραση, μπορείτε να ελέγξετε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Ακόμα και ένα πολύ περιεκτικό και συγκροτημένο μήνυμα δεν έχει καμία σημασία αν το μεταδώσετε σε ανθρώπους που δεν ανήκουν στην κατηγορία των υποψήφιων πελατών σας.
    • Τυπωμένο λογότυπο και άλλες πληροφορίες. Σε ένα διαφημιστικό προϊόν μπορείτε να επιλέξετε να τυπώσετε μόνο το λογότυπο σας ή και άλλες πληροφορίες επικοινωνίας. Διανέμοντας αυτά τα προϊόντα σε πιθανούς σας πελάτες, έχει την δυνατότητα να εκθέτετε τα στοιχεία σας όσο διαρκεί και η χρήση του προϊόντος χωρίς κανένα επιπρόσθετο κόστος.
    • Ευρεία αποδοχή. Οι άνθρωποι –που φυσικά θα πρέπει να είναι και πιθανοί σας πελάτες- δεν έχουν καμία αντίρρηση να πάρουν δωρεάν ένα καλόγουστο και χρήσιμο προϊόν! Έτσι, κάθε φορά που γίνεται χρήση του προϊόντος σας κερδίζετε από την έκθεση του λογοτύπου σας τόσο στον άνθρωπο που έχετε δώσει το προϊόν αλλά και από τους γύρω ανθρώπους που βλέπουν ή χρησιμοποιούν ταυτόχρονα το ίδιο προϊόν.
    • Ο σωστός χρόνος. Η διανομή των διαφημιστικών δώρων μπορεί να πραγματοποιηθεί την στιγμή που εσείς θεωρείτε κατάλληλη. Έτσι, μπορείτε να επιλέξετε την διανομή των προϊόντων για να προωθήσετε μια συγκεκριμένη προσφορά της επιχείρησης σας, να επικοινωνήσετε  την δημιουργία ενός νέου καταστήματος κ.α.


Όλα τα παραπάνω παρουσιάζουν την δύναμη και την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών προϊόντων, καθώς και την ικανότητα τους να μεταφέρουν ολοκληρωμένα μηνύματα  σε επιλεγμένες ομάδες ανθρώπων.


Leave a Comment

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

^