H BPMA πραγματοποίησε μια από τις πιο ολοκληρωμένες και αναλυτικές μελέτες σχετικά με την αποτελεσματικότητα της χρήσης των διαφημιστικών δώρων. Η έρευνα παρουσιάζει την τάση, την συμπεριφορά καθώς και τις προτιμήσεις των ανθρώπων που λαμβάνουν διαφημιστικά δώρα.
Τα κύρια ευρήματα της έρευνας είναι τα εξής:
- Τα διαφημιστικά δώρα μπορούν σαν επένδυση να αποδώσουν αποτελεσματικότερα συγκρινόμενα με τις περισσότερες εναλλακτικές μορφές διαφήμισης.
- 66% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως θυμούνται το λογότυπο της εταιρείας των διαφημιστικών δώρων που έχουν λάβει κατά την διάρκεια ενός έτους.
- 79% δηλώσαν πως σκοπεύουν να ολοκληρώσουν μια συναλλαγή στο μέλλον με την εταιρεία της οποίας το διαφημιστικό δώρο παρέλαβαν.
- 8 στους 10 (περίπου 84%) υποστηρίζουν πως ένα τυπωμένο διαφημιστικό δώρο ενισχύει την αναγνωριστικότητα της εταιρείας.
- 87% των ερωτηθέντων δήλωσε πως κρατάει ένα διαφημιστικό δώρο για περισσότερο από ένα χρόνο.
- Περισσότεροι από τους μισούς (56%) ερωτηθέντες δήλωσαν πως μετά την παραλαβή του διαφημιστικού δώρου έχουν πιο θετική εικόνα για την εταιρεία της οποία το δώρο παρέλαβαν.
Περισσότερες πληροφορίες για την έρευνα και τα ευρήματα της μπορείτε να βρείτε εδώ.