Γιατί δεν χρειάζεστε πάντα κάτι διαφορετικό!

Πολλοί άνθρωποι που προμηθεύονται διαφημιστικά δώρα σταθερά συνηθίζουν να λένε “Χρειάζομαι κάτι διαφορετικό φέτος”. Στην ερώτηση “Τι ακριβώς εννοείτε όταν λέτε διαφορετικό;” Η απάντηση είναι συνήθως η ίδια…”Δεν ξέρω”

Με μια πιο προσεκτική ανάλυση θα μπορούσε να εννοεί κάτι από τα παρακάτω:

– Κάτι διαφορετικό από πέρυσι. Προφανώς υπάρχει κορεσμός από την διανομή των ίδιων διαφημιστικών δώρων και ο επιχειρηματίας αναζητά κάποια νέα διαφημιστικά δώρα.

-Ότι πιο νέο, καινοτόμο και λιγότερο συνηθισμένο υπάρχει. Αυτό μάλιστα συμβαίνει χωρίς να εξετάζεται αν τα νέα διαφημιστικά δώρα μπορούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες και το πλάνο της προώθησης.

-Κάτι φθηνότερο. Κάποιοι επιχειρηματίες  θεωρούν πως βρίσκοντας ένα νέο διαφημιστικό δώρο θα είναι ταυτόχρονα σημαντικά  φθηνότερο. Κάτι τέτοιο μπορεί να είναι εφικτό, θα πρέπει όμως να εξεταστεί και η καταλληλότητα των προϊόντων καθώς και η δυνατότητα επίτευξης των στόχων της προώθησης.

Πριν αποφασίσουμε λοιπόν ότι χρειάζεστε κάποιο νέο διαφημιστικό δώρο  πρέπει να έχετε υπ´ όψιν μας:

1. Οι πελάτες σας δεν βαριούνται όσο εύκολα φαντάζεστε. Μπορεί να έχετε τυπώσει χιλιάδες στυλό με το λογότυπο σας, όμως οι πελάτες εκτιμούν την γενναιοδωρία σας σταθερά όπως και την πρώτη φόρα που το δώσατε. Μάλιστα σε προϊόντα που χρησιμοποιούνται σταθερά και εξαντλούνται οι πελάτες σας προσδοκούν και την αντικατάσταση τους!

2. Το πιο νέο και καινοτόμο διαφημιστικό προϊόν δεν είναι κατάλληλο για όλους. Αν για παράδειγμα η εταιρεία σας ασχολείται με αγροτικά προϊόντα τότε προφανώς ένα  νέο USB flash είναι λιγότερο κατάλληλο σε σχέση με ένα τυπωμένο καπέλο για τους πελάτες σας.

3. Μην αλλάζετε κάτι επειδή επιδιώκετε απλά την αλλαγή. Κρατήστε τα ίδια προϊόντα και την εκτύπωση του λογοτύπου σας σταθερά με τα ίδια χρώματα. Έτσι θα υπάρχει μια γενικότερη συνοχή με την εταιρική σας ταυτότητα και θα μεταδίδετε στους πελάτες μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για την εταιρεία σας.

4. Το φθηνότερο δεν είναι πάντα καλύτερο. Διαφημιστικά προϊόντα με χαμηλότερο κόστος μπορεί να είναι χαμηλότερης ποιότητας ή να έχουν σημαντικά μικρότερη διάρκεια ζωής. Αυτή η νέα κατάσταση θα μπορούσε να απογοητεύσει τους σταθερούς σας πελάτες και να αλλοιώσει ν επιχειρηματική σας εικόνα.


^