Διανομή διαφημιστικών δώρων με πλάνο (Μέρος B)

Στο προηγούμενο παράδειγμα φαίνεται ξεκάθαρα πως η χρήση ενός συγκεκριμένου και απλού πλάνου μπορεί να επηρεάσει ουσιαστικά τα αποτελέσματα της διανομής των διαφημιστικών δώρων. Η δημιουργία ενός πλάνου τις περισσότερες φορές δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις. Οι παρακάτω ερωτήσεις αποτελούν ένα βασικό πλαίσιο για την δημιουργία ενός πλάνου που εξυπηρετεί τις βασικές ανάγκες διανομής διαφημιστικών δώρων.

1. Ποιός είναι ο στόχος της προώθησης σας; Θέλετε να προκαλέστε την προσοχή πιθανών πελατών σας, να παρακινήσετε κάποιους προς κάποια συγκεκριμένη πράξη, ή μήπως να ανταμείψετε κάποιες συμπεριφορές;

2. Ποιο είναι ακριβώς το μήνυμα που θέλετε να μεταδώσετε; Πολλές φορές ίσως είναι απαραίτητο εκτός από το λογότυπο σας να τυπώσετε και κάποιο μήνυμα.

3. Πως ακριβώς θα προσεγγίσω τους πιθανούς μου πελάτες; Είναι προτιμότερο το διαφημιστικό δώρο να προορίζετε για χρήση στο χώρο εργασίας τους όπου πιθανότατα θα λάβουν μια σημαντική απόφαση για αγορά ή για χρήση στον προσωπικό τους χρόνο όπου πιθανότατα θα είναι πιο ξέγνοιαστοι;

4. Με ποιο τρόπο θα γίνει η φυσική διανομή; Σχεδιάζετε να συμμετέχετε σε κάποια κλαδική έκθεση, θα μοιράσετε τα διαφημιστικά δώρα εσείς ο ίδιος ή θα την διανομή θα αναλάβει κάποιος πωλητής σας κατά την επίσκεψη του;


^