Διανομή διαφημιστικών δώρων με πλάνο (Μέρος Α)

Πολλές εταιρείες διανέμουν τα διαφημιστικά τους δώρα χωρίς συγκεκριμένους στόχους και ολοκληρωμένο πλάνο. Συνεπώς, θυσιάζεται μεγάλος μέρος της αποτελεσματικότητας τους.

Ας υποθέσουμε οτι ένας έμπορος αυτοκινήτων σε μια μικρή επαρχιακή πόλη αποφασίζει να μοιράσει 1,000 μπρελόκ αυτοκινήτου με στόχο να κάνει γνωστή την επιχείρηση του στην τοπική κοινωνία. Τα παραλαμβάνει, τα μοιράζει, περιμένει και δεν αλλάζει κάτι ουσιαστικό στην δουλειά του.

Σε μια πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση, ο διαφημιστής θα ρωτούσε τον ιδιοκτήτη της εταιρείας τι ακριβώς θέλει να πετύχει με την συγκεκριμένη ενέργεια. Με μια προσεκτικότερη ανάλυση ο ιδιοκτήτης θα μπορούσε να θέσει τρείς στόχους:

1. Να αποκτήσει μεγαλύτερη αναγνώριση στην τοπική κοινωνία.

2. Να ενθαρρύνει τους πιθανούς πελάτες του για ένα test drive.

3. Να πετύχει ορισμένες πωλήσεις.

Η καμπάνια μπορεί να τροποποιηθεί χωρίς ιδιαίτερο κόστος και να έχει θεαματικά αποτελέσματα. Για παράδειγμα, σε όλα τα μπρελόκ θα μπορούσε να υπάρχει ένα κλειδί. Κάποια από τα κλειδιά θα μπορούσαν να αντιστοιχούν σε ένα σταθμευμένο όχημα. Όσοι επιθυμούν να δοκιμάσουν αν το κλειδί ανοίγει το αυτοκίνητο, μπορούν να κερδίσουν ένα δώρο με το λογότυπο της εταιρείας π.χ. Καπέλο, t-shirt, κούπα καφέ. Επιπρόσθετα όσοι ολοκληρώσουν μια αγορά θα μπορούσαν να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη ασφάλιση του οχήματος τους για 6 μήνες. Έτσι αυξάνονται ουσιαστικά οι πιθανότητες για νέες επαφές επίτευξη νέων πωλήσεων.

Τα παραπάνω αποτελούν μια καμπάνια διαφημιστικών δώρων με συγκεκριμένο πλάνο.

promotional_collage_


^