Η ικανοποίηση των πελατών μας αποτελεί προτεραιότητα. Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με το προϊόν που παραλάβατε, μπορείτε να προβείτε σε επιστροφή, σύμφωνα με τους παρακάτω όρους:
Προβληματικά ή Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό ή παρουσιάζει κατασκευαστικό πρόβλημα, η επιστροφή γίνεται κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα για την επίλυση του ζητήματος.
Λάθος Προϊόν ή Λάθος Εκτύπωση
Εάν παραλάβατε λάθος προϊόν ή υπάρχει σφάλμα στην εκτύπωση σε σχέση με την αρχική σας παραγγελία, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, χωρίς καμία επιβάρυνση μεταφορικών.
Η επιστροφή γίνεται μόνο εφόσον:
- Το προϊόν είναι στην αρχική του κατάσταση
- Συνοδεύεται από την αυθεντική του συσκευασία
Αποστολή Αντικατάστασης
Η αποστολή προϊόντων αντικατάστασης πραγματοποιείται αφού παραλάβουμε και ελέγξουμε το επιστρεφόμενο προϊόν. Σε κάθε περίπτωση, στόχος μας είναι η άμεση εξυπηρέτηση και η επίλυση του προβλήματος με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.
Διαδικασία Επιστροφής
Για να ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής:
- Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email.
- Αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας σας και τον λόγο επιστροφής.
- Η ομάδα μας θα σας καθοδηγήσει με τα επόμενα βήματα.
Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία σας!
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση, είμαστε πάντα στη διάθεσή σας.